me&myhearts.blogg.se

Jag är en 33 årig fembarnsmamma som bloggar om saker som händer i vårt liv. Barnen är 18,15,10,8,och 1år. Blev mamma för första gången vid 15 år. Barnen är min glädje i livet, dom är mitt allt. Min stora kärlek och barnens pappa jobbar som PT så han gör allt för att peppa mig till träning och bra kost.

Resa

Kategori: Allmänt

Jag och min familj älskar att resa. Vi har varit lite överallt som tex Turkiet, Spanien, Grekland m.m Det har blivit flest gånger till Turkiet. Varför vi valt Turkiet är för att vi har hittat finast hotell där med vattenrutchbanor till barnen tex. Jag är rätt kräsen av mig och vill att det ska vara rena och frächa rum (har lite bacillskräck) Det är även billigast där eftersom dom fortfarande har deras valuta lira. Vi brukar ta all inclusive och maten är superbra. I Turkiet har vi varit i Alanya, Antalya, Side, Manavgat och nu senast var vi i Bodrum. Min kärlek gillar mest Side mestadels pågrund av den underbara sandstranden som finns där. Även jag gillar Side när man åker med barn. Jag tyckte även att Bodrum var otroligt vackert. Vi sitter och tittar för fullt på resor just nu, vi får se vart det bär nästa gång... Här kommer lite bilder från när vi var i Bodrum i September 2013.. Vi åkte med solresor på denna resa,
 
 
Kommentera inlägget här: