me&myhearts.blogg.se

Jag är en 33 årig fembarnsmamma som bloggar om saker som händer i vårt liv. Barnen är 18,15,10,8,och 1år. Blev mamma för första gången vid 15 år. Barnen är min glädje i livet, dom är mitt allt. Min stora kärlek och barnens pappa jobbar som PT så han gör allt för att peppa mig till träning och bra kost.

Kalas

Kategori: Allmänt

Idag var yngsta sonen bjuden på kalas i Farsta, Olerýs närmare bestämt. Jag gick till Farsta med fyra utav barnen och min mamma. När vi lämnat av M på Olerýs gick vi och shoppade i Farsta. Det var galet mycket folk. Inte bra att vara där när det är löningshelg. Klarar verkligen inte av när det är folk precis överallt, kom knappt fram med barnvagen. När kalaset var slut gick vi hem får att göra iordning oss för att åka till kärlekens jobb. Hade fått för mig att jag skulle locka håret och jag tänkte verkligen på att min lilla tjej kunde bränna sig så jag stängde dörren in till badrummet där locktången var medans den skulle bli uppvärmd. När jag skulle gå in för att sminka mig och locka håret ser jag inte att hon smitit efter mig och var gör hon såklart utan att jag hinner se. Jo hon tar i locktången och bränner sig rejält. Det vart till att åka och hämta kärleken för att sen åka till Astrid Lindgrens barnsjukhus. När vi väl var där gick det snabbt tack och lov. Efter det vart det middag på Max hamburgare i Länna. Gillar inte att äta sån mat men jag orkade verkligen inte laga efter allt det jobbiga som hänt. Det är ju ändå lördag och då kan jag tycka att det är lite okey iaf.
 
 
 

 
Kommentera inlägget här: