me&myhearts.blogg.se

Jag är en 33 årig fembarnsmamma som bloggar om saker som händer i vårt liv. Barnen är 18,15,10,8,och 1år. Blev mamma för första gången vid 15 år. Barnen är min glädje i livet, dom är mitt allt. Min stora kärlek och barnens pappa jobbar som PT så han gör allt för att peppa mig till träning och bra kost.

Träning

Kategori: Allmänt

 
 
Jag blir ju oftast tränad av min kärlek men då han har massa nya kunder och väldigt fullt upp så får jag ibland ta tag i träningen själv.
Jag brukar köra efter Olga Rönnbergs bok då jag tycker hon har bra och intensiva pass som funkar med min livstil med fem barn. Jag brukar alltid träna på morgonen innan frukost. Varför jag tränar på morgonen är för att jag tycker det är skönast att få det gjort på engång och varför jag inte äter innan är för att jag gillar bäst att träna på tom mage för att sen avnjuta min frukost efter träningspasset. Jag tränar ju hemma som det går fort att fixa frukost direkt när jag är klar. Träningen består av ett 20 minuters cirkelpass. Jag blir alltid helt slut efteråt och svetten bara rinner på mig.
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: